gbook
 
 Βιβλίο Επισκεπτών

Βιβλίο Επισκεπτών





Ερώτηση:
Γιατρε ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση. Πηγα παλι σημερα και μου εδωσε κρεμα daktarin για 2 εβδομαδες λεγοντας οτι ετσι θα αποκλεισουμε οτι ειναι μυκητας. Προσωπικα πιστευω οτι μια απο τα ιδια θα γινουν. Τι χαπια θα συμβουλευατε?
Σχετικα με το στοματικο εννοουσα αν υπαρχει περιπτωση να κολλησω εγω κατι την κοπελα μου στη στοματικη κοιλοτητα..
Ευχαριστω και παλι!

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ Ραφαήλ!
Η μυκητίαση συνήθως δεν μεταφέρεται με στοματικό προς την σύντροφο. Καταλαβαίνεις, ότι την συγκεκριμένη θεραπεία δίνω μόνο μετά την εξέταση.


Καταχωρήθηκε: Φεβρουάριος 20, 2012
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address




Ερώτηση:
Γιατρε μετα απο μεγαλη περιοδο (2 βδομαδες) εκανα σεξ με τη συντροφο μου και παρατηρω ελαφρυα ξηροτητα και κνησμο στη βαλανο, λιγο τσουξιμο στην αρχη του χαλινου και αρκετα ασπρακια οταν κατεβαζω το πετσακι. Η συντροφος μολις τελειωσε μια θεραπεια 4 ημερων με vagiclin για ηπια κολπιτιδα. Τα συμπτωματα μπορω να πω μου εχουν ξανασυμβει. Φταιει ο μεγαλος χρονος αποχης ή καποιος μυκητας? ευχαριστω εκ των προτερων.

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ Στρατο!
Μπορεί να είναι μυκητίαση ή ένας ερεθισμός, να κάνεις καλύτερα καλή θεραπεία για μυκητίαση.


Καταχωρήθηκε: Φεβρουάριος 19, 2012
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address


Ερώτηση:
giatre tis teleutaies 3 meres dn mporw n er8w se stusi k me ponaei (me enoxlei) stn vasi tou peous k ligo deksia k kapoies stigmes niw8w kati parakseno sto siragkodes swma tis ouri8ras me tn sfiktir tis rizas tou mepous!ti mporei n einai !

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ gianni!
Περιγράφεις πολλά συμπτώματα και σίγουρα καλύτερα να εξεταστείς από ειδικό, αλλιώς δεν βγαίνει συμπέρασμα.


Καταχωρήθηκε: Φεβρουάριος 19, 2012
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address




Ερώτηση:
Γιατρέ είμαι 26 χρονών.Για 5 μήνες έχω βαλανοποσθίτιδα που προκλήθηκε από αντιβίωση.Είχα κοκινίλες και ξεφλούδισμα στηβάλανο.Ο δερματολόγος μου έδωσε κρέμα travogen για 10 μέρες και υποχώρησε,μετά από 20 μέρες ύστερα από αυνανισμό ξαναεμφανίστηκε.Μετά έβαλα κρέμα daktodor για 10 μέρες.Υποχώρησαν εντελώς τα συμπτώματα, και ξεφλούδισαν εντελώς πόσθη-βάλανος αλλά ξαναεμφανίστηκε.Το δέρμα έχει σαν ρυτίδες η ανάγλυφες γραμμές.
Τι θα με συμβουλεύατε να κάνω?
1)Τι εξετάσεις?Ζάχαρο έχω 89
2)Με στοματικό έρωτα κολλάει?
3)Το ουρικό οξύ επηρεάζει?Εχω 8.6
Ευχαριστώ

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ Ραφαήλ!
Το ουρικό οξύ δεν έχει σχέση(ούτε στοματικός). Καλή θεραπεία της μυκητίασης είναι με χάπια και όχι κρέμες. Αλλά πολλές φορές υποτροπιάζει, δεν χρ. κρέμες με κορτιζόνη.


Καταχωρήθηκε: Φεβρουάριος 18, 2012
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address


Ερώτηση:
Γεία σας γιατρέ.
Έδώ και ένα διάστημα κάποιων μηνών παρατήρησα πώς στην περιοχή γύρω απο το στόμιο της ουρήθρας και σε ακτινα περίπου 2-3 χιλιοστών παρουσιάζεται κατα διαστήματα(οχι συγκεκριμένα) ερυθρότητα που ξεχωρίζει το συγκεκριμένο σημειο απο την υπόλοιπη βάλανο. Επίσης η συγκεκρίμένη περιοχή που κατα διαστηματα κοκκινίζει έχει πάντα διαφορετική υφή-οψη, σαν φλοιο πορτοκαλιου ίσως πιο τραχιά απο την υπολοιπη βάλανο που ειναι πιο λεία. Θα ήθελα να μάθω αν χρήζει περαιτέρω διερεύνησης ή απλά πρόκειται για ανατομικό θέμα.

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ Μπάμπη!
Παρά την καλή περιγραφεί είναι δύσκολο να απαντήσω τι είναι, γιατί χρ. τα το δω προσωπικά


Καταχωρήθηκε: Φεβρουάριος 17, 2012
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address




Ερώτηση:
Για σου γιατρε και παλι σας γραφω..μου ειχατε πει οτι δεν ειναι ανυσιχιτικο..ναι αλλα ποτε θα περασει?αυτο τοσο καιρο γιατι δεν το ειχα?να πω πως ειμαι και 16 χρονων..

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ antoni!
Αυτό που σε ανησυχεί δεν είναι παθολογικό.


Καταχωρήθηκε: Φεβρουάριος 17, 2012
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address




Ερώτηση:
Βιοψία μετα από πρόσφατη περιτομή έδειξε Ξηρωτική Βαλανίτιδα.
Ένας γιατρός προτείνει (μόλις φύγουν τα ράμματα) Butavate και Protopic ενώ άλλος είναι ΡΙΖΙΚΑ αντίθετος και προτείνει προς το παρόν και αφού φύγουν πάλι τα ράμματα μόνο κάποια απλή αναπλαστική-ενυδατική τύπου Bepanthol/Epitheliale κλπ.
Μάλιστα άποψή του δεύτερου είναι ότι οι πρώτες κρέμες στη παρούσα φάση μάλλον κακό θα κάνουν στην επούλωση.
Ηλικία 35 ετών.
Η άποψή σας... ;
Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ Alexi!
Μάλλον θα συμφωνούσα με τον δεύτερο. Αρχική θεραπεία με πιο απλές κρέμες.


Καταχωρήθηκε: Φεβρουάριος 17, 2012
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address




Ερώτηση:
γεια σας γιατρε.ακολουθουσα μια θεραπεια για καποια ασπρακια που ειχα στο πεος μου (πετσακι) με τις αλοιφες eliden και υστερα με lidex σιγα σιγα τα ασπρακια φευγουν αλλα εδω και δυο μερες εχω παρατηρισει χαλαρη στιση σε τι οφηλετε?(και τις δυο μερες δεν ειχα αρκετες ωρες υπνου)συνχαριτηρια για την δουλεια σας μας δινετε πολυ σωστες συμβουλες και μπορουμε να τις δουμε απο το σπιτι μας,μπραβο σας

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ γιωργο!
Δεν φταίει η θεραπεία για την χαλαρή στύση. Εάν συνεχίζεται το πρόβλημα να πας στον ειδικό.


Καταχωρήθηκε: Φεβρουάριος 17, 2012
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address



Ερώτηση:
Καλησπέρα ξανά. Πράγματι το χαρακτηριστικό σύμπτωμα είναι η σκληρυνση του όρχη μόνο στη στύση. Σαν να έχει αλλάξει και θέση. μερικές φορές εχω κι ένα μούδιασμα στη περιοχή. Ολα ξεκίνησαν μετά το ξαφνικό πόνο που ειπα. Στο σπερμοδιάγραμμα υπήρχε "ατελής ρευστοποίηση" ενώ στην εξέταση αίματος η CRP ήταν σημαντικά αυξημένη (ένδειξη φλεγμωνής). Συνυπάρχει πάντα ενας μικρός πόνος-τσουξιμο κατά την έναρξη ούρησης στην ουρήθρα. Πήγα σε ουρολόγο,δεν βρηκε κάτι ουτε αυτός. Μηπως υπηρξε συστροφή και αυτά ειναι μετέπειτα συμπτώματα ?

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ Γεωργο!
Κ/α σπέρματος αποδεικνύει ύπαρξης μικροβίου - προστατίτιδα. CRP δεν είναι δείκτης φλεγμονής για προστατίτιδα. Και σκλήρυνση του όρχεως σε στύση δεν είναι παθολογικό.


Καταχωρήθηκε: Φεβρουάριος 16, 2012
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address




Ερώτηση:
γιατρε ειμαι 16 χρονων.τον τελευταιο καιρο το πεος μου εχει αρχισει να εμφανιζει κατι παραξενα ζαρωματα στο σημειο κατω απο το κεφαλι και επισης γινεται πολυ αδυνατο χωρις λογο.μηπως φταιει το οτι γυμναζομαι τον τελευταιο καιρο και καταναλωνω γυρω στα 150 γραμμαρια πρωτεινης(χωρις ομως συμπληρωματα) και αν οχι τι μπορει να φταει???

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ Αλεκο!
Δεν φταίει διατροφή και γυμναστήριο, αλλά αυτά που περιγράφεις δεν βλ. κάτι.


Καταχωρήθηκε: Φεβρουάριος 16, 2012
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address
Powered by PHP Guestbook 1.7 from PHP Scripts